14 januari 2012

Jaha vad ska man göra resten av denna strålande vackra men kalla dag då ?.

Lördag morgon, mannen smög ur sängen redan vid sju tiden men nä jag låg kvar och sov ända till halv elva :0 Lite för länge men underbart skönt. Även om jag har tagit det väldigt lugnt denna vecka och riktigt vilat upp mig så har jag sovit skit :/ Mannen har snarkat för två :/ Jag mår ständigt illa ( nä inte med barn) antagligen penicillinet som gör detta illamående, det har varit varm eller för kallt. Så detta blev väl en ut sova dag efter veckan helt enkelt. Mår bättre måste jag säga inte kanon, fortfarande ont i huvudet, och snorig men det känns ändå bättre och jag ser fram emot att gå till jobbet på måndag. Idag fick jag med mannen på en promenad, svinkallt men så underbart att vara utomhus. Jag har varit ute men då har jag åkt bil så frisk luft i ansiktet var inte helt fel :) Men hjärtat slog och jag svettades en hel del så det finns nog en hel del skit kvar i kroppen att göra sig av med. Berättade för ett tag sedan att jag börjat spela Wordfeud och jag älskar det, men inser mina begränsningar ; suger verkligen på det svenska orden men man lär sig väl. Samtidigt tycker jag att den som rättar också har lite konstiga stavningar för det finns ord som jag vet är korrekta men de tar den inte :/ Då blir jag så sur. Ska försöka att inte bli för beroende bara ;) Men om det är någon som vill spela så finns jag på lotta//67 :) Berätta gärna om ni addar så jag vet vem man spelar med.
Jaha vad ska man göra resten av denna strålande vackra men kalla dag då ?........

Inga kommentarer: