12 januari 2012

Ja ja julen varar väl fram till påsken.... eller?

Mår så fruktansvärt illa :/ Måste vara penicillinet och jag fasar för att ta varenda tab för då mår jag ju sämre. Men själva bihålorna mår mycket bättre, har dagliga tömningar och det e inte lite ska ni veta ;) ( för mycket inf kanske ;) Svettas och är skakig, trodde det var för att jag överansträngde mig i går men mår lika dåligt idag så det måste vara penicillinet. Men jag går här hemma och plockar lite, ja jag har också fallit för grupp tycket och julen är på väg ner, men inser samtidigt att jag inte har några andra gardiner att sätta upp i köket :/ Inga fönsterlampor som passar :/ Inser att jag inte heller kommer få något av det förren i slutet av månaden när lönen kommer, men julen vara ju till påsken, är det inte så det sägs ;) Dags för lunch snart men jag tror jag hoppar den, tror det blir soffan med en bok och en kopp the. kanske sova en stund för om nätterna snurrar jag bara, skit jobbigt. Blev ett tråkigt inlägg så jag slutar nu. Kram

Inga kommentarer: