16 januari 2012

Depp? nä inte jag inte ;)

Måndag och jag står på benen, haft en kanon dag på jobbet. Visst jag är skit slut men det gick :) Nu ser vi fram emot resten av veckan. Skit väder har det dock varit och det är ganska skönt att befinna sig inomhus, tur var att när vi var ute idag så snöade det det gör det inte nu :/. Läste på aftonbladet att idag är det deppdagen :0
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14217297.ab läs och se själva, stämmer det? Ja jag har inte deppat i allafall :D Det går liksom inte när man umgås med en hel hög av charmtroll ;) Sitter och drömmer mig bort till sommaren och den efterlängtade Sweden Rock festivalen, längtar riktigt mycket. Lyssnar på banden som ska komma och ja de flesta är bra men de bästa är ju där ;) Fast jag måste tyvärr erkänna att Vince Niel är ingen live sångare men men man kan inte få allt. Ett annat band som jag är väldigt spänd över att få höra live är Gotthard, gillar deras musik och är förvånad att jag inte hittat dem förut, för de är riktigt bra. Tyvärr dog sångaren förra året men den nya är riktigt bra också. Man ska ju inte jämföra men det hade varit riktigt roligt om det varit Steve Lee som sjungit men ödet kan man inte rå på, synd bara att en sådan person och röst har gått ur tiden :/
Ja kvällen bjuder inte på några speciella överaskningar, mest att sitta och vänta på att
CSI NY    ska börja :) Längtat....
21:00 - 21:55


Amerikansk kriminalserie från 2011. Den är 10-årsdagen av Elfte september-katastrofen och Mac och teamet kommer ihåg speciella ögonblick som för evigt brändes fast i deras hjärnor.
Medverkande: Gary Sinise, Sela Ward, Eddie Cahill, Anna Belknap, Hill Harper, Carmine Giovinazzo

Ha en trevlig kväll :)

Inga kommentarer: