18 januari 2012

Hipp Hurra för ......

Så här dags för 19 år sedan var jag en väldigt lycklig två barns mor. Kl 14.07 torsdagen den 18 Jan så fick jag min underbara son. Han vägde 3875 och var 51 cm lång, det är han inte idag kan jag säga ;) Kan inte fatta att han blir 19 år, menar för mig är han lill killen fortfarande, fast här är ca 185 cm lång. Men jag älskar honom lika mycket idag som jag gjorde vid första anblicken av honom den där torsdagen. Idag vill jag ge honom hela världen men det är ju omöjligt men han ska få sin middag och paketen får han till helgen när vi ska fira han. Annars har dagen varit lite jobbig, mycket tårar och man har inte riktigt räckt till, ibland önskar jag att jag hade fyra knän så att flera kunde sitta hos en eller flera armar så man kunde krama allihopa. Men idet stora hela så har det varit okej. Trött dock gillar inte att kliva ur sängen 04.15 blir seg hela dagen  och det gillas inte. Nu ska jag skala potatis eftersom sonen beställt ragger med bacon :) Ha det så gott :D

                                                    HIPP HURRA FÖR SONEN IDAG :D


Inga kommentarer: