1 december 2011

Hua vad tiden springer iväg.....

Veckorna går i rask takt och julen närmar sig med stormsteg. I år ligger jag efter IGEN :/ Fattar inte hur jag hann förr när barnen var små ??? ( Skakar på huvudet ) Jag brukar vara klar med alla julklapparna så här dags men har knappt börjat fundera på vad jag ska ge dem. Men nu när dagarna fort springer ifatt mig börjar jag bli lite lätt stressad. Men jag tar allt en dag i taget och jag hinner nog. Annars går det lika bra att handla efteråt, allt är billigare och man får mera för pengarna eftersom de smyg höjer innan jul, alltså det är aldrig billigare innan. Men måste erkänna det var allt lättare när de var små och det var Barbie och Lego på listorna, i dagens värld är det inget under tusenlapparna el bara pengar. Visst det är ju det bästa att ge så de kan handla vad de vill men gud så tråkigt att få ett kuvert :/ Själv ÄLSKAR jag att få paket i alla dess former, varje jul handlar jag saker som jag behöver åt mig själv alltså ;) Det blir många ibland men jag får det jag vill ha ;) Knasigare kan man knappast bli. Det är roligt att kunna ge paket också, roligt att se deras miner och om de blir glada el i värsta fall besvikna ( tur man kan byta allt idag ) Ja hur eller hur så ska jag troligen dra mig mot Kalmar i helgen och göra de första köpen, ska försöka få med mig svärmor ( fnissar lite ) men det ska säkert gå bra ( bara jag kör så ;) Ha nu en lugn och harmonisk kväll det ska jag i soffan med mannen i mitt liv :) Kramizar

Inga kommentarer: