9 december 2011

Fredag :0 Jippi....

Dagen som jag har längtat efter hela veckan är här, två lediga dagar ligger framför mig och det gillas :) Fast i kväll ska jag ut och vandra lite i B- måla. Är Lucia rock där och Ulrik Munther kommer dit och ska uppträda. Fast det blåser tusan så mycket, inte precis något ute väder. har letat fram värsta vinter stället att ha på mig, jag tänker då inte gå omkring och frysa heller. Fast jag ska bara vara ett tag mår inget vidare, huvudet värker och kroppen säger till mig att bädda ner mig men en stund ska jag allt gå :) Annars är helgen lugn, ska julpynta och alla tomtarna ska fram, funderar även på att ta fram julgranen... funderar fortfarande.... brukar ta fram den dagen innan alltså den 23 men vem säger att man inte kan ta fram den redan nu ????? Vi får se vad morgondagen frambringar. Söndagens eftermiddag ska jag bege mig mot Udden och se en julshow kl 15.30 startar det och har du inget för dig så på med varma kläder och kom dit. Nu ska min älskade make massera mina stackars axlar en stund så att det blir lite cirkulation i dem :) ha det gott och behöver ni inte så stanna inomhus, det är rugg väder ute ;) kramizar

Inga kommentarer: