16 december 2011

Lite tjejsnack är aldrig fel .....

Denna vecka är slut ( jobb alltså) och det är så underbart. Det har varit en prövning de sista dagarna och i går när jag gick hem så grät jag. Vet att det är tillfälligt, vet att det är för att jag är nedsatt och jag vet varför men ändå så får jag kämpa varenda dag och det tar på krafterna. idag har det dock varit en bra dag och jag har inte så väldigt ont i magen, som tur är. Vet att det går över och hoppas att det gör det snart....
Ikväll är jag utbjuden av dottern, B och C ska med också. Vi ska äta på Athena och se en film, tror det är nya Sherlock Holmes filmen och det ser jag fram emot. Lite tjejsnack är aldrig fel.Det är inte för ofta som det händer tyvärr. Grått och trist ute, regn och ingen snö. Både vill och inte vill ha snö, försöker se det positiva med båda delarna ;) Annars är inget planerat för helgen, tänker ta upp granen och skapa lite julkänsla här hemma så gott det går, nä skämtar det ska bli bra. Nu ska jag kura ihop mig i soffan och ladda batteriet för ikväll, känner att det behövs. ha en trevlig fredag och helg med för den delen :D

Inga kommentarer: