11 december 2011

Julshow och massor med hästar :)

Söndag och jag inser att även denna helg har gått, i morgon är det dags för jobb igen. Har haft en bra helg, ganska lugn och hunnit beta av en massa måsten, underbart. Idag åkte vi in till Kalmar och hjälpte dottern röja undan i sin lägenhet, hon ska få tapetserat. Sen blev det lite akuthandling på Maxi, kunde blivit mer men som tur var så hejdade jag mannen, tro han blev knasig ett tag ;) Hem och fixade oss lite mat, älggryta med go sås och pot med massor av grönsaker, smaskigt värre :) Sen hör och häpnar fick jag med mig sonen ner till Udden på julfest :0 Kan säga att ni missade nåt. Duktiga ungdomar och hästar, många skratt och mest under maskerad ritten ;) Ni ska få se

Detta är min underbara syster son M som rider i raffset i 5 plusgrader, många skratt blev det och de vann priset för bästa kläder ;)

Pegasus :) Vet ej vad detta ekipage hette men fint var det :) Var även ett fint luciatåg men min kamera bestämde sig för att bråka så av 181 bilder är kanske ett 30 tal okej, detta ogillas mycket :( Det finns en del på facebook med om ni är mina vänner så kan ni se dem. Nu önskar jag er en trevlig söndagskväll :) Kramizar



Inga kommentarer: