8 december 2011

Trött i kupan alltså ;)

Vad trött jag är i huvudet :/ Jobbig dag men samtidigt förstår jag varför men man glömmer för fort hur det var för ett år sedan . Men man kan bara vara där för de små liven och hoppas det snart går över. Men ryggen tar stryk så ikväll ska jag TVINGA maken att massera mina stackars axlar, de gör så ont. har ett slags kylbalsam som han smörjer med efter och det lindrar lite, underbart att sova sen ;) Idag när jag kom hem orkade jag inte laga någon mat, trött på att själv få bestämma, trött på att själv få handla så jag sket i det helt enkelt är de hungriga så finns det ju smörgås ;) Istället bestämde jag mig för att baka en liten kaka, så det gör jag nu. I vanliga fall har man saffran i men det kände jag inte för ikväll utan det blir en med vaniljsmak, så om en studn finns det fika här och det ser jag fram emot. bantningen går åt skogen och det känns skit men när motiveringen saknas så är det svårt att motstå. Ska dock kämpa på så gott jag kan och ta tag i det till våren igen men det känns inte bra när jag lyckades så bra :/ Lite depp för det är jag allt.Nä får väl passa på att göra lite nytta medans kakan är inne, ha det så gott :D

Inga kommentarer: