26 december 2011

Måndag och mellandagsresa ;)

Julen är över och idag skulle vi på mellandagsrea :0 ja jag vet en massa folk och alla river och sliter i allting. men döm till vår förvåning när vi anländer till IKEA vid halv elva tiden och det är lugnt, knappt nåt folk alls. Vi hittar det vi ska ha och är ute efter bara 20 min, lite förvånande. Sen blev det Modehuset och sonen brände sina presentkort på Jack and Jones, mycket fina kläder både på rea och icke rea. Själv fick jag tag på två tröjor på Mina Trico och är nöjd med det. Elgiganten och Media market fick sig också ett snabbt besök innan vi åkte till S lägenhet och hämtade upp mannen som plockat ihop nya möbler i lägenheten. Tyvärr blev det inte klart för det måste ju vara en speciell borr eftersom det är betongväggar så det får bli en resa till :) Men det är inget vi klagar på. Hem till Svärrisarna och mer julmat ( urk) är trött på det nu och i morgon blir det då inget här hemma utan vanlig svensk husmanskost, typ spagetti eller nåt sånt. Magen ballar ur totalt och just nu känner jag mig spy färdig och då åt jag inte en hel tallrik ensingång :/ Mannen och jag gick hem och det var så skönt men blåsigt. Nu har jag bäddat rent och ska besöka duschen efter Victoria Secret showen som börjar vid 20.00. Alltid kul att se ;) Ha nu en trevlig måndagskväll :) själv laddar jag för en hel dag på jobbet :D kramizar

Inga kommentarer: