27 december 2011

Lycklig ja jag är lycklig .........

Tisdag men känns som måndag, att vara ledig i ett par dagar kan verkligen ändra ens daguppfattning ;) Har jobbat idag, alltid lika kul att få hoppa in på en annan avdelning och träffa andra underbara barn och personal. Jo jag träffar dem dagligen men bara liksom hej i dörren el ute på gården, nu blir det mer sammanhängande liksom :) Dagen sprang iväg i 110 och var det dags att gå hem igen men det var inte fel det heller för nu är jag ledig resten av detta år och det känns bra. är trött, trött på att vara trött och hängig. Har en efterhängsen förkylning som däckar mig titt som tätt och nu tänkte jag bli frisk :D Japp det har jag bestämt mig för så nu är det mycket vila, c vitaminer och frisk luft som gäller börjar i morgon ;) ikväll bara latar jag mig och gör slut på allt julgodis som finns lite här och var i huset.I morgon är det en ny dag och jag tänker tvätta ifatt lite och ev baka bullar, fyller ju år snart och tänkte faktiskt baka lite, ovanligt i detta hus även om jag gärna vill låta som att jag jämnt bakar ;) dessa dagar tänker jag ta vara på bästa sätt, njuta av sov morgon och lång frukost med tidningen, strosa runt i mjukisbyxor och bara vara, men det vore kul med lite besök också el göra några själv, vi får se vad som händer. Nu ska jag slänga mig i soffan och se finalen i Top Model och sen får jag nog natta mannen som jobbar i morgon, jag ska vända på mig och sova vidare, känns bra ;) ha det så gott, kramizar


Inga kommentarer: