28 december 2011

Promenda och bullbak står på schemat....

Var så underbart att vända sig om och sova vidare i dag vid halv sex när mannen klev ur sängen. Fast jag kan ju inte påstå att jag sov så där väldans bra :/ vid halv nio klev jag upp och plockade lite sen gick jag en 40 min promenad innan frukosten intogs och det kändes bra. kallt men uppfriskande.Tänkte mig göra detta varje morgon detta året ut, måste för jag är inte sams med vågen just nu :/. På bänken står det en bulldeg och jäser, tur att sonen är hemma och kan slå den åt mig, så jädrans ont i armbågen, går det inte över får jag väl bita i det sura äpplet och besöka doktorn, men vill helst slippa. Stundar ju kalas här i dagarna och det är ju bra om det finns något att bjuda ev gäster på. Annars tar jag inte så stort på det här med att fylla år, man blir ju bara äldre och ibland undrar jag om det är något att fira ? Men i mitt sinne är jag endast 30 år och njuter av livet ;) Tyvärr så vill jag så mycket och vet inte hur jag ska hinna med att genomföra allt innan jag blir gaggig ? Ja ja jag får ta en sak i taget och passa på att njuta av nuet istället för det som komma skall ;)
Ha det så gott kramizar :D

Inga kommentarer: