6 december 2011

Frös om näsan idag ;)

Kallt ute, frös om näsan idag ;) men gillar allt att det är kallt och lite  snö på marken, ungarna blev helt tokiga ute på gården :D Sånt gillar jag. inte en endaste leksak plockades fram på en hel timme och ingen frågade efter det heller. För barnens skull hoppas jag att det kommer lite mer ( dock inte än) snö, lite för min skull med, det ska helst vara snö på julaftonen. Dagen har gått fort även fast jag stängde, fast jag hade helst velat ligga kvar idag och i morgon lär inte den känslan vara mindre... öppnar alltså ur sängen ca 04.15, kallt, mörkt och halt. men livet är en utmaning bara upp till mig att bemöta den ;) Skjutas dottern till bussen ikväll, hon tröttnade på oss här hemma och ville hem till lugnet :0 här som är så lugnt ;) Nu sitter jag som vanligt vid datorn, inget bra sätt att tillbringa kvällarna på men gubben bara glor på tråkiga bil program och det vill jag inte slösa tid på så det blir en bok el datorn. Ja var sonen är behöver jag väl inte skriva ;) Tror jag ska plocka fram pepparkaksburken och krypa upp i soffan och titta på de skrikande och bråkande tjejerna i Top Model ;) Lite underhållning är det allt.
Gillar Nickelbacks nya skiva, har ni inte hört den så rekommenderar jag en lyssning :) ha det så gott i kylan el gör som jag tänd en brasa :) Kramizar


Inga kommentarer: