24 december 2011

GOD JUL alla :D


 GOD JUL mina blogg vänner :)

I år valde jag att dela med mig lite av julklapparna till de som behöver det mera än min familj. Tyvärr är det inte mycket men bättre än inget. Nu utmanar jag er som läser min blogg att göra desamma. Det tar inte lång tid och behöver inte kosta massor men det hjälper barn i svältande länder. Tänk på det när ni sitter och äter massor med mat och öppnar era paket, mitt samvete är rent i år och jag känner mig bra till mods. Jag hoppas att ni alla tillbringar dagen med era nära och kära och att den är lugn och harmonisk, det kommer min vara och då är jag nöjd. Så till er alla från mig en riktigt GOD JUL :D
Vill ni skänka en slant till de behövande så gör ni det här: http://unicef.se/


 Varsågod, dina gåvobevis

Här hittar du alla gåvobevis för din beställning.

Digitala gåvobevis som du valt hantera själv

Än en gång, stort tack för din gåva!

Inga kommentarer: