21 december 2011

Tre dagar kvar och en del magont....

Tror allvarligt att detta är den längsta veckan på väldigt länge....
Vill att det ska vara torsdag och som tur är så är det ju det i morgon :D JA JIPPI ;) Jag får jul lov ( inbillar jag mig i allafall ;) men lite semester är jag allt värd, åtminstone i mina ögon. Dagarna går mycket gråt men underbara kramar och små försiktiga leenden dyker upp titt som tätt och det blir bra till slut. Denna vecka har vi också fått en del julklappar av barn med familj och det värmer mer än man kan tro. Man får uppskattning för det man gör och jobbar för. Jag är ju väldigt nöjd med att få låna alla underbara barn varje dag, det är tack nog för mig men det är alltid kul att få paket ;) Det är mycket som händer just nu runt omkring mig och det märks, jag är glömsk, har ont i magen och vill mest sova men jag hoppas att min lilla ledighet botar detta. VORE väldigt tacksam om min efterhängsna förkylning men återkommande febertoppar också försvinner, det är väldigt jobbigt att inte vara 100. Däremot har jag en sjuhelsikes ångest över att inte ha klart julklapparna :/ har aldrig varit så sent ute någon gång i mitt 30 ( fniss ) åriga liv. Men får pengar på fredag så då blir det att bege sig mot Kalmar och handla, det sista till julbordet med, det som inte behöver förberedas för det finns redan hemma. I morgon ska skinkan in i ugnen, huset ska julstädas och sen hoppas jag att julfriden infinner sig, för just nu känns den miltals bort. Nu ska jag ta mig en promenad bort till underbara A och lä,mna hennes julklappar. Ha det så gott. Kramizar


Inga kommentarer: