23 december 2011

Kvällen innan.... 23 december

Julafton, det är ett ord som väcker varma tankar från barndomen hos mig.  Stressat hela dagen, varit i Kalmar och handlat det sista, julklappar och mat. Ätit Pizzabuffe på Italia, VÄLDIGT gott ;) kanske inte så juligt men mättande ;) Hem och då var klockan halv sju :0 och jag var helt slut. Men det fixade vi snart med att börja laga mat, älskar ju jag ( inte) eller jag gillar det men är inte speciellt bra på det, tyvärr. Men jag är ju ung än så jag kanske snart lär mig ;) Ingen i familjen har ju dött än så ....
På vägen hem stannade jag till och önskade mina älskade föräldrar en God Jul, :´´( inget roligt men vad gör man. De finns med mig varje dag vardag som helgdag. Chokade nog en person med också men det bjuder jag också på ;) Hela vardagsrummet är fyllt med GODIS och jag har väldigt svårt att låta bli det :/ kämpar tappert men för tillfället hat jag en klubba från Mexiko i munnen, de ni det är inte illa och god är den med :) Men får bli slut nu med allt ätande, dags att börja tänka på morgondagen och besöka sängen, otroligt trött.
                                                    Ha det så gott kramizar

Inga kommentarer: