30 november 2011

Glömsk ......

Jag har blivit glömsk :0 HATAR det men sant är det. Upptäcker mer och mer att saker försvinner och jag skäms när jag kommer på mig själv. Jag har tre kalendrar och i vanliga fall har jag allt på mina fyra fingrar men inte nu, får det inte att stanna kvar. Detta stora  ;) problem gör mig stressad, som i sin tur gör mig yr och illamående. Eller så är jag bara skit slut, trött, deppig och en alldeles vanlig människa så här i slutet av november. I dag är det Anders som har namnsdag och det regnade när jag gick hem... ska man tro på ordspråket " Anders slaskar, julen braskar eller ??? Vill gärna ha snö på julaftonskvällen men är nästan lika glad om jag slipper den ;) hatar att skotta och det gjorde man ju ordentligt förra året :/. Har i allafall fått upp julfint i alla mina fönster och är nöjd, nu ska bara tomtarna fram och det får bli till helgen el någon dag när jag hinner och kommer ihåg ;).
I kväll kommer B hit och ska äntligen göra mig mörk igen, ni förstår jag blir gråhårig så där vart tredje vecka :/ inget kul men inget jag får spader av menar jag är ju närmare 45 än 35 så det ska väl vara så.  Jag är inte rädd för att bli gammal och grå hårig, inte heller att man blir rynkig det är ju så det ska vara men i mitt sinne kommer jag alltid att vara 30 och det KAN ingen ändra på. Jag kommer fortfarande bete mig som jag vill och om jag mår bra av att färga håret svart så gör jag det, en tatuering till ja varför inte. Det är mitt liv och mina beslut och mina pengar ;) Så i kväll strejkar jag och skiter i att laga mat, finns bröd och smör om någon gnäller. Men det gör de inte mina älsklings grabbar, de står ut med mig och det är jag glad för så nu ska jag gå och krama om dem och säga att de är det bästa jag har, får messa dottern med ;) ha det så gott mina läsare vem ni nu är :D

                                                                   KRAMIZAR :D


Inga kommentarer: