29 november 2011

Biljetterna var beställda till Sweden Rock.....

Tisdag och jag har varit uppe tidigt. Det gör att denna dag går i slow motion. Men varför stressa när man kan ha det lugnt och skönt. Känner mig piggare för första gången på 7 veckor och det tackar jag Sinovan för. Har aldrig varit någon större fan av naturmedicin, (eller någon medicin över huvudtaget) men detta hjälper mot mina bihålor bättre än pencellin och då klagar jag inte :D I natt har det också skett något väldigt ovanligt för min del, jag har sovit utan att vakna en endaste gång. har faktiskt inte den blekaste aning om när detta hände senast ( typ 21 år sen ;) Men kanske därför jag känner mig pigg och glad. Har julpyntat här hemma och det känns bra, nya julgardiner i köket, som jag dock inte är lika nöjd med uppe som när jag skickade efter dem :/ det ser inte lika dant ut och snea och vina var de med men men bättre än de gamla i allafall. Mannen i mitt liv har passat på att fylla år denna helg med så vi firade lite lätt i söndags med svärrisarna, resten av firandena tar vi på lördag med goa gänget. Lite mat och kortspel är aldrig fel. Syster yster min gjorde mig väldigt glad i går när hon messade och berättade att biljetterna var beställda till Sweden Rock så nu har jag verkligen något att se fram emot och det behövs. Nu ska jag bara råna banken så jag kan betala dem med ;) Nä skojar bara men det är inte billigt men man får se det från den ljusa sidan man får väldigt mycket för pengarna,  i musikväg, naturliv och bra sällskap. Har ett förnster kvar att pynta i och det ska jag göra nu, så ha en trevlig tisdags efm :D

Kramizar på er läsare :)

Inga kommentarer: