16 november 2011

Tråkiga inlägg....

Blivit många tråkiga inlägg på sistone men vad gör man händer ju inget skoj i mitt liv just nu, bara den vardagliga lunken. Trött och sliten känner jag mig med, men det gör ju resten av befolkningen så det var ju inget nytt ;) Kallt som fasen var det i morse när jag smög iväg si så där kvart över fem, minusgrader :/ Gillas inte. Har frusit hela dagen inte ens en kopp the värmde mig, nä en varm brasa och ett glas mjölk och lite pepparkakor skulle sitta fint men det hinns inte med. För ikväll är jag bortbjuden på nåt party hos J. Är oljor, kryddor och lite annat smått och gott vad jag har förstått. kan bli kul. Pepparkakorna hinner jag ju med sen till Grey´s ;) Har förberett maten så det är snart dags att sätta igång med den, idag blir det ugnsfalukorv och mos. Vet faktiskt inte ärligt hur länge sedan det var jag år falukorv??? Det är en stor fettbomb fick jag reda på i viktväktarna och raderade den genast från menyn. Men det ska faktiskt bli gott :) Lite rivna morötter till så känns det genast nyttigare ;) Mannen är hemma och är sjuk (pust och stön) men just nu är han snäll och lagar mina byxor så jag står snällt ut med att han är gnällig och det är mest synd om honom i hela världen för han är snuvig, hostig och har feber ( stackarn ;) Disken får han ta med så det lär väl bli liv när han ska försöka få sonen till att ta den istället ( små ler) ska bli skönt att lämna huset just innan den diskussionen. Inga pengar än heller men nu vet vi i allafall att det är på väg och det känns bra, har insett att man inte kan leva på luft :/ men det går faktiskt att leva på knappt något alls och överleva ;) de ni :D. Tänkte bara tala om att jag har världens bästa barn, de är bara bäst

Jag hoppas ni får en trevlig lill lördag ikväll med era näsa och kära :D


Inga kommentarer: