13 november 2011

Fars dag och huvudvärk .....

Fars dag idag och jag gratulerar alla Pappor. Min egna ska jag åka ner till och tända ett ljus för :) Blir middag hos svärmor vid tre tiden och det ser jag fram emot.
I går var en skit dag, är så besviken över att jag aldrig kan bli av med denna förkylning eller virus eller vad tusan det är. Låg hela dagen för att huvudvärken skulle försvinna men icke, vid femtiden stod jag i duschen och kämpade emot att inte spy, ville så gärna hänga med på festen ju :/ Men fick se mig slagen av huvudvärk/migrän för detta var fruktansvärt. Idag är jag super seg, trött i hela kroppen och lite värk i huvudet och axlarna. Men idag ska jag försöka mig på en promenad, lite frisk luft kan väl inte skada :) Mannen är väl med seg idag ;) kan ju undra varför....
Ska hämta hem sonen vid ett tiden, han har varit med polare sedan i fredags och inte saknat oss inte ;) Dottern sitter bredvid mig och sliter med läxor, hon är så duktig, nu ligger hon lite före och det är aldrig fel. Bara det kunde lösa sig med CSN också så vore allt perfekt :/ Nu har jag fått behålla frukosten och det är jag glad för
( mått illa hela natten ) så nu blir det till att bädda och fixa till sig lite, sen dags för en promenad. ha en bra dag alla Kramizar


Inga kommentarer: