14 november 2011

Så tog orden slut

Trött på min blogg, utseendet alltså :/ Trött på att aldrig förstå hur man gör för att få heders som alla andra :/ trött på att känna mig dum för att jag inte fattar var man ska klistra in alla koder :/ trött på att känna mig värdelös men vet ni jag är trött på att gnälla med så nu skiter vi i det ;) Dagen har varit kanon, solen har lyst på mig och himlen har varit blå och jag bara älskar när det är så. Kallt jo då ingen värme men hellre det än allt det där gråa. Har kommit på att jag har typ något så konstigt som varannan dag sjukan, dålig en dag och bättre nästa ;
:/ Tycker det kan ge sig nu. har i allafall varit snäll och delat med det till min älskade make som nu ligger och hostar, snorar och febrig ;) Men han får lagad mat i allfall och matlådor när jag inte är hemma, skillnad mot när jag var sjuk ;) Så tog orden slut ha en trevlig kväll kram :)

Inga kommentarer: