1 november 2011

Svart utanför......

Tisdagskväll, svart utanför och jag känner mig allt lite ensam. Sonen är hemma men är osynlig ( bara att vänja sig ) saknar mannen väldigt mycket men snart är det torsdag och då e han hemma igen. Haft två bra dagar på jobbet, men det känns att man inte är hundra. kroppen är trött och halsen gör ont men annars är det bra, feberfri med och det är det bästa.
Såg en väldigt gravid kvinna i dag och jag blir lika förundrad varje gång, det finns inget vackrare än en gravid kvinna. Ja ja jag vet att man känner sig som skit när man väntar barn, fet, otymplig, värk överallt ja listan kan göras lång men samtidigt så är det ett skimmer över de och de blir vackra. :) vet att det bara är några veckor kvar sen får man se även henne gå med barnvagn. Jag är dock inte avundsjuk, älskar bebisar men vill inte ha någon egen har ju ett gäng godingar på jobbet som jag kan kramas med hela dagarna och jag älskar det.






Ja vad har annars hänt då, ja helgen har varit lugn, B var över en sväng och vi spelade spel och kort i lördags, jag bakade även bullar som blev så där men nu är det gjort och det var inget att vara nervös över ;) På söndagen åkte jag ner till Udden och kollade in när M hoppade, gick väl så där men man måste ju börja någonstans och man blir ju aldrig full lärd. Kvällen tillbringades vid tv i lugn och ro. Ja sen var det måndag.....

Inga kommentarer: