8 november 2011

Sand mellan tårna ......

Är så trött, kroppen protesterar och näsan är täppt. feber hit och dit... när fasen ska det gå över????? Men jag biter ihop och jobbar fast idag kunde jag lika bra stannat i sängen, vilken dag. Men även barn har dåliga dagar och det har de rätt till men trött blir man på dessa godingar ;) Men imorgon är vi igång igen med goa leenden och ett strålande humör ;) Slutade tidigt TACK och LOV så jag gick hem och gjorde lite nytta medans katten fick lite frisk luft, sen drog jag in till Kalmar och till dottern :D Vi drog ut till IKEA för att kolla in deras jul saker men blev allt lite besviken :/ eller så hittade vi inte var det fanns för det som var vid kassan hurrade jag då inte över. Vidare till Bauhaus men nä inget där heller, s hade fått något från Jula men dit hann vi inte för vi tog oss en fika på IKEA, det var vi allt värda ;) Men just nu längtar jag till att det ska bli första advent så jul gardinerna kan sättas upp, stjärnan med och dukarna fram, lite tomtar också och sedan sprider sig julfriden även i detta hus. Men än så länge får man stå ut med denna gråa vardag och bara gilla läget.


Idag önskar jag allt att jag låg på denna strand, varmt och skönt och sand mellan tårna. Vore så underbart att bara sätta sig i ett plan och dra från allt vad vardagsliv heter, slippa jobb och alla måsten men men drömma går ju och istället går jag ner och sätter mig vid brasan, varmt och skönt där med men ingen sand mellan tårna ;) ha det så gott kramizar

Inga kommentarer: