9 november 2011

Jag tröstäter :/ ......

Onsdag och mitt i veckan, bra dag idag. I går kväll hade jag en låg kväll :/ var skit jobbigt och orkade inte med mig själv riktigt. men det har man väl rätt ha ibland. Får så konstiga tankar bara och dom skriker sig runt, runt i mitt huvud och gör mig förvirrad. vad är det jag vill igentligen? Vad är jag på väg? Varför gör jag som jag gör ? tusen frågor men inga svar. Vad jag däremot vet att jag gör gör mig tokig... jag tröstäter :/ Det jag har kämpat för hela detta jäv år håller jag på att slänga i sjön och det gör mig grymt besviken på mig själv. vet inte varför men jag sitter kvällarna igenom och äter. Visst ibland blir det en morot men oftast mjölk och pepparkakor, nu menar jag inte 4-5 pepparkakor utan burk vis :/ Blir så sjukt besviken på mig själv, att jag inte har bättre disciplin än vad jag har och varför jag inte slutar. Är nöjd med min vikt just nu men för att den ska stanna där måste jag ju kämpa för den och jag orkar inte stå emot. HATAR....MIG... SJÄLV för detta. men som ni förstår så är jag väldigt medveten om det och det är kanske det som gör mig tokig. ta dig i kragen säger jag bara ingen annan lär göra det åt mig iallafall, ja kanske någon sparkar mig därbak och frågar varför jag gör som jag gör... det vore inte fel ;)
Lill lördag, många går ut och festar en onsdagskväll men hur orkar de det? Börjar jag bli gammal el ?? Nä känner mig inte gammal bara trött, kanske är samma sak.
Har dåliga tankar om CSN, är så trött på dem och deras sätt. Jäv idioter säger jag bara :(
Jaha ikväll är det tv kväll Grey´s Anatomy och Body of Proof ska förgylla min kväll men inga jäv pepparkakor, ikväll ska jag vara stenhård. Blir lite Bumbelbees istället ;) Ha det så gott och stora Kramen till er alla :D

Inga kommentarer: