3 september 2012

Ja ja jag klarade det ;)

Tro det eller ej men jag klarade att springa hela Tjejmilen :) Så stolt över mig själv. Det var skit tungt och benen var totalt stumma men konstigt nog sprang de ändå ;) Tiden blev 1 tim och 14 min, klart godkänt. mina med springare klarade sig också runt. Det tråkiga var vädret men det är inget man kan styra och att springa i var det rätt okej, bättre än 25 + grader :) Men vi hann med mer än att springa, vi sprang på stan :) Tyvärr tror man ju att man ska hinna med så mycket men det gör man inte för det var mycket folk i rörelse och spöregnet gjorde att man mest höll sig i de stora Gallerierna. Så tyvärr blev det inget Gamla Stan denna gång :/ men som tur är så finns det ju kvar. Köpte mig ett par nya byxor att springa i och så åt jag mängder med god mat, kan inte klaga på den inte :D Ska jag summera resan så får den klart godkänt, både sällskapet och hotellet var kanon bra, mycket skratt och tårar ( då jag nös hela fredagen så ögonen rann ;). Idag började vardagen igen och trots att jag hade en sjukt jobbig träningsvärk så gick det bra, var ju en kort dag så varför klaga :) hann med massor när jag kom hem, tvätta, bädda rent och plocka och så överraskade jag mannen och sonen med att fixa ragger till middagen, det gillades. Fast jag hade tänkt slänga mig på soffan och bara softa men det kan jag göra en annan gång. Nu ska jag ut på en promenad...

Ha det så gott :D

Inga kommentarer: