9 september 2012

Söndag den 9 September.....

Söndag den 9 September, idag min vän skulle du ha fyllt 55 år. Har varit och satt blommor i Minneslunden men det känns så konstigt. Hade allt varit som vanligt hade vi varit hemma hos dig i går i huset och firat med dunder och brak. Skrattat i massor och ätit gott och umgåtts med härliga människor. Nu blev det inte så tyvärr men jag hoppas du firar där du är på ditt sätt.
 Sovit skit dåligt i natt, täppt näsa gör att man snarkar nåt kopiöst ;) mannen är överlycklig ( not) men det kan han gott ha eftersom jag har det så resterande nätter.
 Idag ska jag bara ta det lugnt, vila och spara på krafterna, ska dock testa en ny maträtt. Fläskfilé med kantareller det låter underbart gott men som vanligt när jag ska göra något nytt så blir jag nervös ;) sån är jag.
Har bestämt mig hur jag ska göra på måndag nu när jag ska diskutera mitt besked., är inte glad över det men orkar inte bråka ( som vanligt) men tänker däremot säga vad jag tycker ( om jag törs ;) )
                                                                   Var rädda om er


Kramizar :)

Inga kommentarer: