17 september 2012

Är arg på en lampa :/

Är arg på en lampa :/ utanför på vår gata i stan finns det ett gatlyse som varje kväll mellan halv tio och tio slocknar. Detta innebär att det blir väldigt mörkt på vändplanen och i mitt hus :/. Jag gillar det inte och varje dag i över en vecka har jag tänkt att ringa och klaga, de får byta ut den eller nåt så det funkar... men jag glömmer ju det varenda förbenad dag :/ Det är ljust på dagarna och då tänker jag inte på det men sen kommer kvällen och det blir mörkt .... och så vidare. blir så trött, i morgon SKA jag ringa ;) Efter en trevlig helg är det väl okej att vara lite trött och sliten ? eller ;) Men dagen har gått fort och övervåningen blev städad med plus att jag hann köra några maskiner tvätt innan jag däckade i soffan. Hann ligga i ca 30 min innan det var dags för mat, idag har jag lagat köttfärslåda, var ganska okej att blanda köttfärs med potatis. Efter maten innan jag hann  hamna i mat koma så ringde B och ville ut och gå och inte är jag nöd bed inte, blev en rejäl promenad på över timmen, känns i benen nu kan jag lova. Och eftersom jag var så duktig ;) så var jag värd en glass eller hur :) Nu blir det häng i soffan och lite wordfeud innan det blir ett snack med sängen. Ha det gott :D

Inga kommentarer: