5 september 2012

Men oj då ;)

Vill inte gnälla men nacken tar kål på mig snart :/ Mån som har nått tips får gärna höra av sig....
Bra dag idag med, det gillas. Fick ett bra besked av chefen så nu väntar jag bara på resultatet ;) Men  har inte så stora förväntningar. Dottern är hemma och har varit och friserat sig idag så fin så. jag är också i stort behov av att besöka en frisör men måste erkänna ( pinsamt) att jag hatar att gå till någon. Hatar när någon klipper mitt hår, snacka om löjliga fobier som man har. Håret växer ju ut igen ju ;)
Idag lyckades jag med något som jag inte trodde jag kunde, sprang rakt in i en hylla... resultatet blev smärtsamt


                                                     Blev en liten bula och grönt/blått.
Syns inte så väl men det känns desto mera :) Kvällen blir lugn tänker bara vara, hoppas ni med får en bra kväll.

Ha det så gott :D

Inga kommentarer: