28 september 2012

Feberfri :)



Står på benen, stadigt idag ;) Feberfri sedan mitt på dagen i går och det känns bra. Har orkat dammsuga och städat av lite här hemma, kan säga att det behövdes ;) Fattar inte varför katten ska fälla all päls :0 Han kan väl spara lite ;) Har även varit ute och handlat och det var skönt med frisk luft i lungorna. Annars är det lugna puckar tänker inte ta för mig så mycket även om jag orkar, utan det blir nog soffhäng med nya Hembakat tidningen och nalla lite i godispåsen jag handlade inför morgondagens resa J Jo ni förstår hastigt och lustigt så hamnade jag med på en liten resa i morgon mot en rolig destination nämligen Ullared J Ser jag fram emot även om det är ont om kontanter så är det kul att komma iväg. Ha det gott och trevlig fredag på er :D

                                                 Där skulle jag kunna tänka mig att gå ......

Inga kommentarer: