30 september 2012

Bra dag idag :D



Söndag och jag önskar det var fredag ;) Nä skämt åsido, ska bli skönt att gå till jobbet i morgon. Komma igång igen och förhoppningsvis hålla mig frisk. Ingen nässpray på två dagar nu och det går, är täppt ibland men biter ihop. Många säger till mig att jag är täppt bara för att jag använder nässprayen så därför vill jag ju visa att jag är det ändå ;) Om jag låter bli det. Idag har jag tillbringat dagen på ett väldigt blåsigt ställe, nämligen på Udden, varit tävling där idag och genast passar Lotta på att få fota lite ;) Är snart två månader sedan jag höll i kameran sist och det är inte skoj, älskar ju att fota men tiden räcker liksom inte till + att det blir mörkt om kvällarna så snabbt nu. Men idag han jag knäppa en hel del som tyvärr blev lite mörka men inte det bästa foto vädret kanske och jag kanske skulle ändrat inställningen lite mot det ljusare men vad fasen hästarna syns så det är väl bra ;) Är ju ingen proffs fotograf precis ;) När jag kom hem så tyckte mannen att det skulle passa med pizza och ja varför inte, är så trött på att laga mat så det är skönt att få slippa :D Men nu däremot när man ätit och är så här äckel päckel mätt ;) då önskar jag att jag tagit en sallad istället ;) Men det ska få sjunka lite till sedan ska jag ta mannen med mig och gå en lång promenad i blåsten, sen så blir det soffhäng resten av kvällen och tidigt i säng. Klockan ringer okristligt tidigt i morgon bitti för en morgontrött person (Jag).
Ha det så gott Kramizar

Inga kommentarer: