1 oktober 2012

Ny upplevelse i en lång tunna ;)



Måndag och jobbar vecka. Förra veckan var tråkig = sjuk så nu är jag sugen på att jobba må ni tro. Fick dock en lugn start med alla godingarna. Slutade tidigt och begav mig direkt in till O-hamn och sjukhuset. Idag skulle jag ju genomgå min magnet röntgen. Var nog allt lite nervös för innan jag kom in och fick börja sprang jag på toa tre gånger ;) men det gick bra, fast man får då inte lida av klaustrofobi precis för man ligger i det där röret och det smäller och tjuter högt fast man har öronproppar och hörlurar med Radio Kalmar i ;) 1 tim och tolv minuter höll det på innan jag blev fri släppt och nu ska jag då bara vänta på resultatet av min husläkare J men en stor eloge till damen som genomförde min röntgen, hon var lugnet själv och tydlig så alla min nervositet försvann :D Tur det finns såna underbara människor som tar hand om en J
Ikväll ska vi ha möte på jobbet, bara vår avdelning ska få mitt nya schema och sedan planera början på vårt tema, ska bli kul J Nu är det middags dags och sedan bege sig. Ha det så gott och var rädda om er……

Inga kommentarer: