15 oktober 2012

Mot nya spännande mål ....



Måndag kväll och jag ska strax lägga mig. I morgon drar jag till Norrköping med jobbet och ska gå på Förskolebiennalen, ska bli kul men att behöva kliva ur sängen kl 04.00 är inte lika roligt.
Idag har det regnat och regnat men det var kul att hoppa i vattenpölarna med barnen, de tittade lite konstigt på mig men sen hängde de allt på ;) de små busfröna. Gillar dock inte detta regnande, det är deprimerande och jag vill ha sol, kyla och en blå himmel J men det kommer väl.
Helgen har varit lugn och behaglig, mannen och jag har börjat röja i källaren och tro det eller ej men vi hittade pingisbordet under allt skit, blir väl ett par vänder till tippen kan jag tänka mig men så skönt att vi äntligen har börjat. Man vill ju men orken finns liksom inte där och nu när jag röjer så undrar jag allt varför jag har sparat på allt skit ??? menar behöver det ju inte, det bara ligger där och samlar damm. Meningslöst är vad det är men nu ska det bort fast i lagom dos annars får min man spader… kan ju vara bra att ha ;) Har även hunnit med att röja upp i tvättstugan, så nu är allt rent och fint inlagt i skåp och lådor. Kanske har hunnit med en del i alla fall denna helg.
Ha det så gott!  Kramizar :D

Inga kommentarer: