9 oktober 2012

Höst och fobier ;)

Höstlig dag idag med blåst och regn. Dagen har annars varit bra men denna ständiga trötthet är lite jobbig ;) Har ni några tips på hur man ska bli lite piggare så dela gärna med er av dem :D I går eftermiddag så kom vårt nya bord hem, blev så fint så i vardagsrummet. är super nöjd och har redan börjat spara till ett skåp som jag vill ha i samma material. Men pengarna växer inte på träd men jag har inte bråttom den finns ju där i affären ju ;)
Fobier.. Har ni några såna? jag har en del och en av dem är att gå till frisören :/ Gillar det inte. Inte för att frisören är dålig nä hon är kanon och jag tycker hon behandlar både mig och mitt hår perfekt men fasen hon klipper ju av det :( Är aldrig nöjd när jag går därifrån och det har även hänt att jag gråtit hela vägen hem, löjlig mm jag vet ;) men sån är jag. I morgon är det dags igen att göra det där årliga besöket och magen är upp och ner och nerverna är på utsidan, men klippas måste det för nu är det VERKLIGEN slitet men underbart långt ;) I morgon tänker jag boka en tid direkt när jag är där för då kan jag inte backa ur och om jag nu är duktig och klipper det var tredje månad så kanske hon inte behöver klippa av halva peruken varje gång :D Nog om mitt hår.
Sweden Rock får fin fint besök nästa år när Kizz gör ett besök :) Vet inte riktigt om jag är ett stort fan av just denna grupp men ska bli kul att se dem live och fota lite ;) Hopas på något kanon band till fredagen för lördagens är väl inget speciellt i mina ögon men men klagar inte för det är ju festival, mat, folk och massor med underbar MUSIK i fyra hela dagar :D.
Nu blir det boken igen måste allt säga att den håller mig fängslad på många sätt även om jag rodnar titt som tätt, den är väldigt DETALJERAD om man säger så. Läs den vet jag :D

Ha det gott och var rädda om er ...


Inga kommentarer: