11 oktober 2012

Så fel det kan bli....

Vilken J... dag alltså, blev fel redan på morgonen pga av en person och det förstörde hela dagen :/ Nu är jag inte långsint men detta kommer sitta tyvärr :(
Annars har jag njutit av solen och alla glada underbara barn :) hem så gjordes det en härlig kassler sallad och den avnjöts med maken, dög inte åt sonen men vad gör det om hundra år ;) vi fick ju mera. I morgon är det fredag och jag har en tidig dag, lovly. Känner att jag verkligen behöver det. Är sjukligt trött och orkar inte göra nåt alls, har massor med tvätt men i oförsig så går den ju ingenstans den ligger ganska så bra där den ligger ;) Eftersom jag haft en sån piss dag så tänkte jag att jag verkligen var värd något bakverk så det blev att baka lite. Blev väldigt goda äppelmuffins, har aldrig bakat detta recept förut och det var faktiskt lite annorlunda men jäk.. så goda de blev :D

Har receptet om någon är intresserad men då får nu be om det och då måste ni skriva nåt i bloggen ;) Nu ska jag gå och ta en muffins till och sedan kura ner mig i soffan och se på tv en stund, ha det så gott och kramizar på er :)

Inga kommentarer: