12 oktober 2012

Kan bara le äntligen fredag ....



Fredag och två härliga dagar utan några måsten framför mig :D Stört gillar läget. Har faktiskt stränga order från en Naprapat som beordrat mig att vila, inte höja armarna över huvudet och inga ansträngande aktiviteter (undrar vad han syftade på då ;) ( mer info längre ner ) Men Lotta tänker lyda och vara en snäll flicka ;) Veckan då ja förutom lång och ständigt trött så har den innehållit många härliga skratt och stunder som jag värdesätter högt. Har dock varit tråkigheter med men de behåller jag för mig själv :/ Torsdagens besök hos frissan gick över förväntan, trodde att jag skulle få kapa håret högt högt upp men nä då blev kanske 5-6 cm och jag var så nöjd så ;) Nu ska bästa B färga bort de där hemska gråa som envist kommer tillbaks var tredje vecka ungefär :/ men det lär jag ju få leva med resten av mitt liv så varför klaga ;) ( Bara lite ) I dag fredag har jag varit hos en underbar man, en Naprapat i Kalmar, så nu mår ryggen bra eller det värker både här och där och jag är så där lagom stel men det känns bättre och det är bra. Han gav mig tipset att börja träna :0 Kan det verkligen vara bra ?? ;) Vet att jag borde men inte tusan vill jag binda mig på ett år och ett halv år är så jäkla dyrt men nåt måste jag ta och göra, frågan är bara vad ??? 70 - års kalas på söndag har vi och se fram emot J En underbart rolig man som jag gärna besöker…
Nu ska jag faktiskt ta och dra mig mot sängen för klockan är ÄNTLIGEN nio (snart) och då är det väl okej att lägga sig en fredag kväll ;)


Inga kommentarer: