7 oktober 2012

Lördag, söndag och ....



Söndag och Lotta är allt lite sliten. Hade en kanon dag i går så nöjd med hela dagen. Den började bra med frukost med dottern och mannen, fixade till oss och sedan kom B och J och hämtade upp oss. Släppte dottern hos goa E och sedan upp på Marknaden. Som vanligt var det trångt och massor med människor, även fast jag faktiskt tyckte det verkade vara mindre än andra år.  Gick där och kollade in vad som fanns, pratade med folk och hälsade på många goa barn J Gjorde något ovanligt jag köpte något till mig själv ;) En ny parfym. Christina Aguilera’s Red Sin.



 Den luktade underbart så jag kunde inte låta bli + att det var 20 % på den med. Vet faktiskt inte när jag senast köpte någon parfym, brukar ärva dotterns när hon har tröttnat ;). Hem och latade oss lite och förberedde oss för kvällen. Sonen var hemma och vände man ser honom inte så ofta sen han fick sitt körkort :) Men han är glad och då är jag det också.
Kväll och kalas för bästa B då :D Var faktiskt ganska så nervös inför hennes reaktion över presenten men hon verkade bli glad så nu får vi vänta och se vad hon väljer att göra :) Det bjöds på Planka och efter en smarrig tårta som C hade gjort. Vi tävlade som vanligt och skrattade massor. En kanon lyckad kväll, Tack för det B och J :)
Hem och stupade i säng man är inte van vid de sena timmarna. Sov till 9 och sedan har jag varit duktig nästan hela tiden. Följde dottern till bussen sedan städade jag hela över våningen, tvättat tre maskiner, bäddat rent och diskat både maskinen och för hand. Nu är jag värd en paus och sedan ska jag faktiskt ta mig en lång promenad, solen kikar fram ibland ;) Och eventuellt hänger kameran med mig. Till kvällen bjuds det på Kycklingsallad och sen är det bara att ladda inför en ny arbetes vecka med möten och andra saker.
Ha det så gott och var rädda om er :D

Inga kommentarer: