4 september 2012

Nackspärr, tankar mm....

Nackspärr :/ började i söndags och blev inte bättre i går, idag är jag helt låst :( Jobbigt värre men det går finns ju kylbalsam... Har varit en bra dag och full med roliga händelser, är aldrig tråkigt att arbeta med barn :)I kväll kom dottern hem igen :) hon ska till frissan i morgon och ville gärna sova hos oss, det nekar vi ju inte till ;) Det roliga är att hon passade på att ta med tvätten hem, förstår inte varför ;) Så nu snurrar tvättmaskinen för fullt men stryka får hon allt göra själv denna gång.
Mannen sliter ute vid det nya vedförrådet/cykelgarage kommer bli kanon bra när det är färdigt och bra ställe att ha en massa saker i :)
Sonen körde upp i måndags och klarade det galant, men det visste jag för köra kan han nu håller vi tummarna för att han ska klara skrivningen också man kan ju inte ha otur hela tiden någon gång måste det ju vända...
På söndag är det den 9/9 och vår vän skulle ha fyllt 55 år :´/ det blir att bege sig ut till skogskyrkogården och tända ett ljus. Är fortfarande lika overkligt och det finns fortfarande lika många varför men inga svar...
Saknar honom i allafall.

                                 Grattis - du har blivit utvald att buzza Air Wick Doftpinnar!

 Fick detta roliga besked idag att jag är med och Buzzador igen, denna gång är det doftpinnar, har hört och sett dem men aldrig testat dem så det ska bli intressant. Är alltid lika roligt när man blir utvald och få testa på nya saker :D Är ni inte med så anmäl er för det kostar inget att vara med :)
Blev en kort promenad med mannen ikväll, spring skorna är fortfarande lite fuktiga men måste ut och springa känner jag mest för att se om det funkar ;) jag kanske orkar fem meter bara.... men att gå raskt och långt går bra märkte jag :) 
Ha det nu så bra ni som läser och lämna gärna ett avtryck att ni varit här ;)

Inga kommentarer: