29 september 2012

Ändrade planer ....



Ändrade planer, inget Ullared idag. Av olika anledningar så blev resan inställd för vår del, de andra två åker i morgon istället och jag hoppas de får en bra resa, vi tar en senare. Istället styrde dottern och jag in till Kalmar och tog oss en hel dag. Lagom med folk det märktes att de flesta skulle till Öland för ditt var det trafik. Tog en runda på Hansa först och ja jag handlade lite smått och gott, provade desto mer men nej inget var riktigt intressant. In till stan, fick sitta i bilen en stund för plötsligt så öppnade himlen sig och blöta ville vi inte bli ;) Var inte mycket folk här heller, uträtade lite små ärenden så som födelsedagspresent och lunch. Sen blev jag trött, hur skulle jag orkat med Ullared ;) Blev en snabb runda till Maxi med för lite handling men måste erkänna att detta var nog den billigaste storhandlingen någonsin, två kassar men massor med saker. Ja jag är nöjd och min plånbok med ;). Skjutsade hem dottern och sedan hem i lagom takt. Sonen kom en sväng och åt lite och sedan for han igen, han gillar att köra bil kan jag säga ;) men det tyckte ju en annan med när man fått kortet. Nu blir det lite soffhäng tills B kommer sedan en välbehövlig promenad J ha det så gott Kramizar :D

Inga kommentarer: