7 september 2012

Äntligen fredag :D

Äntligen fredag, har längtat hela veckan. Har varit en dryg vecka och mycket värk :/ men nu är det helg så då ska jag bara vila ;) Fick mitt besked idag men blev skit besviken men igentligen visste jag ju det redan, varför skulle något ändra på sig :/ Men samtidigt blir jag så förbannad, vad är det för skillnad ??? Ska tänka över helgen så får vi se på måndag vad jag gör för val....
Mannen sliter med baksidan och det ser riktigt bra ut, snart är det färdigt :D och då fortsätter vi inomhus. Ska beställa gardiner i kväll som b har hjälpt mig att välja, har liksom inget öga för det där som ser bra ut, passar med allt annat osv ;) Inte så intresserad av inredning liksom, bara att det ska se bra ut. Sonen är och lanar och vi har huset för oss själva, inte så vanligt men det slutar väl som vanligt, vi sitter och halvsover i varsin ände av soffan, typisk fredags kväll. Kunde tänka mig en bio annars :) men tror inte mannen är så sugen tyvärr, chansen är nog liten med att få tag på biljetter.
I morgon ska jag fixa gravarna, ser för jäv... ut men har inte haft tid. Får väl skämmas snart.... ska även testa ett nytt recept med fläskfile och kantareller ska bli spännande :D
Syster yster är i stora staden och ska på   Re:Union, hade varit kul men Stockholm två helger på raden kan faktiskt bli för mycket, i alla fall för plånboken ;) Hoppas hon får kul och träffa sina gamla kompisar.
Nu väntar jag hem mannen som är och köper lite fredags snacks ;) Ha det gott :)

Delar med mig av en kanon låt, lyssna och njut :)


Inga kommentarer: