23 september 2012

Lugn dag utan måsten :)



Idag är det då söndag igen, helgerna går i 120 och man ska hinna med så mycket, som man aldrig gör ;) Man planerar och planerar och inser sedan att varför alla dessa planer och måsten, varför inte bara njuta av lugnet och ladda om inför veckan? Så har jag börjat göra och jag mår mycket bättre, allt det andra hinns med också fast i en lugnare takt. I går blev det en tur in till Kalmar igen, mannen skulle byta sina skor och det var ju stängt i fredags när vi var där, sen han vi med att hämta dottern och hjälpa henne att stor handla inför lördagskvällens fest. Själva så hade vi med gäster i går och jag bjöd på Indonesisk kycklinggryta med ris, är så himla gott. Till efterrätt fick de Ostkaka med grädde och sylt, ingen bantning här som ni förstår ;) Men mat måste man ha och gott ska det vara. Sen spelade vi kort hela kvällen och halva natten, la mig runt halv två så idag är jag rätt seg men vad gör det regnet det faller utanför mitt fönster och det blåser, soffläge :) Men ska faktiskt trotsa väder gudarna och gå en promenad lite senare, frisk luft behövs alltid. Annars så är det inget planerat, mat har vi över och sonen får vi hem lite senare så idag är det en lugn dag utan måsten som står på Agendan. Hoppas ni får en sådan med, ha det gott J

Inga kommentarer: