26 september 2012

Katten och jag....



Onsdag och jag tog mig en sov morgon, katten och jag sov till tio. Går i slow motion här hemma, cortison sprayen hjälper men ger mig en tung känsla i huvudet. Så vill jag inte ha en täppt näsa får jag stå ut med det tunga huvudet istället ;) man får aldrig vara helt nöjd. Har tydligen smittat av mig till sonen som är hemma idag :/ inte bra för han behöver vara på sin praktik. Men nu får han istället sitta och öva inför morgondagen, när han väl vaknar. Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, finns massor men eftersom jag vill ta det lugnt så begränsar det mig lite, blir väl att slö titta på film och bråka med sonen ;) skönt att ha någon att prata med i alla fall, har ju katten annars men blir så enformiga svar där ;) Ha det gott

Inga kommentarer: