27 september 2012

Och regnet det bara öser ner ....



Så var karusellen igång igen, allt går runt i 120 och jag orkar inte hänga med. Mår mycket bättre idag, knappt någon feber och kan andas genom näsan utan spray. Känns underbart men samtidigt är allt jobbigt. Händer saker hela tiden som man inte kan styra över och det gör mig orolig, känslan av att inte räcka till och så mår man därefter. Idag håller jag tummen stenhårt för dig, jag hoppas du kämpar på precis som du brukar och jag hoppas verkligen att det går bra idag. Det förtjänar du. Hade ett bra samtal med sonen i dag, jobbigt att se hur han brottas med vad han vill med sitt liv och hur maktlös man är, man kan bara stödja och finnas där resten måste han ju klara själv. Man föder sina barn och man fostrar dem (förhoppningsvis) så de ska få en bra start och möta alla för och mot gångar, det stärker dem säger man. Men ibland är det faktiskt jobbigt att stå bredvid och se hur de kämpar men att det aldrig blir några resultat. Kan inte vara lätt att vara ung idag :/
Får strax besök av syster yster som barmhärtigt besöker sin ensamma sjuka lilla syster ;) Kanske är det som behövs, lita strunt prat med någon man tycker mycket om J Ha en bra dag i regnet :D


Inga kommentarer: