8 september 2012

Lördag med måsten....

Att vakna med en sjuk huvudvärk är aldrig kul en lördag. Går som i en dimma och har bestämt mig för att inte ta en Treo, men snart bryter jag det löftet. har varit i Ålem och fixat gravarna, den ena var hemsk och mitt dåliga samvete fick sig en törn :/ Men jag orkar inte varenda helg orkar inte med en massa måsten. Tycker att ogräs inte skulle finnas. Men nu är de fina och troligen är jag den enda som planterat ut Ljung redan i september men det skiter jag i, fint blev det i allafall. Fick mig en ofrivillig kör tur i natt vid tre tiden, sonen ringde och skrämde slag på mig. Det hade varit något tjafs och de hade gått till nabben och ville ha skjuts till Ålem OCH snäll som man är sätter man sig i bilen och kör. Skulle aldrig neka när de ringer för jag är så glad att de just ringer, att de har det förtroendet för en att be om hjälp, sen kan det ju bero på vad de ber om men i natt var det okej.Har massor att göra men skiter i dem alla :)
Ha en bra lördag ...

Inga kommentarer: