1 mars 2011

Brutalt väck av Britney Spears ;)

Vaknade brutalt i morse strax efter 07.00 att Britney Spears sjöng i högan sky, fattade inte nåt alls men efter ett antal sekunder så förstod jag att det var min mobil ;) Min arbetskamrat hade fått sjukt barn och det var bara att massa sig ur den goa varma sängen och skynda till jobbet. Det gick bra och jag fick frukost med sällskap av en ur go ett åring som smaskade med mig ;)Dagen har gått i 110 men vi fixade det och det känns bra, blir dock värre i morgon men det löser sig säkert det med, vi kanske kan klona oss ;) S kom till oss idag och gjorde ett kort besök, men väldigt uppskattat av barnen, S blev väldigt snopen när alla barnen slängde sig över henne, det är bra för självförtroendet :) Eftermiddagen har gått åt till att fixa mat, tvätta och röja, bet räkningar :/ Not fun :( men har även betalat bokningsavgiften till resan och det känns bra :) ska bet resten i morgon. Gillar inte när pengarna försvinner från kontot måste vänja mig lite ;)

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer så jag slutar väl, har massor som behöver komma ut med eftersom jag inte kan låsa så får jag behålla det för mig själv :) ha en bra tisdagskväll. Har ni inget att göra så kolla på The Mentalist vid 21.00 på 3:an det är bra Kramizar :D

Inga kommentarer: