27 mars 2011

Sommartid och skåp.......

i morse när jag vaknade hade jag två olika klockor, alltså olika tider. Den ena stod på 07.30 och den andra på 08.30 jag valde den första och somnade om ;) Så skulle man ha det varje morgon. Glömde ställa om klockorna i går kväll men det går ju lika bra idag. I dag när jag vägde mig visade vågen på -1.1 kg så sammanlagt är det
- 6.6 kg nu och jag är stolt över mig själv, jag äter och mår bra och går samtidigt ner, kan man ha det bättre ;) I dag ska de sista skåpen ner, sonen och maken ska fixa det och det känns så underbart ska ni veta, vi är äntligen igång. Bäst hade varit om mannen jobbade hemma och kunde fortsätta på kvällarna men jag är så glad att han har ett bra jobb så jag står ut med väntan... nästan hur länge som helst ;) Promenad ska med utföras och sedan det vanliga som tvätt och städ, det är ju söndag. Men jag ser positivt framåt och försöker att bortse från alla tråkiga men och koncentrera mig på det roliga istället. ha en bra söndag kramizar :)

Inga kommentarer: