25 mars 2011

Äntligen fredag.....

Fredag, härliga fredag. Denna vecka har varit lång men samtidigt gått väldigt fort ;) ja jag vet att jag är knasig men det känns så. Jag har varit kroniskt trött hela veckan och det är jobbigt. Man orkar inte ta sig för något och det finns massor att göra. Men jag är ju inte ensam så förhoppningsvis blir nästa vecka bättre. I dag är det våffeldagen och vi gräddade våfflor med barnen, de är för söta.
- När är pannkakan färdig ( Pojke 1,5 år)
- det är våfflor, inte pannkakor ( jag)
- Jo pannkakor, luktar pannkakor och det tycker jag om ;) Sedan åt han ingenting alls för det var ju inte pannkakor. Barn är för härliga :)
Slutade vid kl 15.00 och promenerade hem, undrade lite varför alla tittade på mig och insåg att jag hade en hel del kläder på mig, pannband och fårskinnsvantar medans de jag mötte gick med öppna jackor och vinden fladdrande i sitt hår. Men jag frös och då klär jag på mig så är det bara. Åkte och fixade Spelcaféet och en liten vinst :D alltid lika kul. Hem och lagade middag och idag stod det köttfärslimpa med bacon, potatis och sås och kokta grönsaker på menyn. Väldigt gott om jag får skryta lite ;) Diskat och nu sitter jag här men bara en stund till, tänker ägna kvällen åt tv och soffan och inte göra ett skit, förhoppningsvis orkar jag vara vaken till Criminal minds vid 21.00 på 5 tror jag. Så ha nu en trevlig fredagskväll :) Kramizar på er...

Inga kommentarer: