22 mars 2011

Då var det tisdag igen....

Idag gick jag upp kl 06.54 helt i onödan :/ liter surt när man kunde sovit till 09.00. Hade bokat träff med Alvinssons och de skulle ta sig ett snackis med mitt avlopp, men ingen kom :0 Men hann ju med att tvätta och plocka och det är ovanligt rent under min diskbänk ;) Får väl ringa igen.....
Haft en bra dag med barnen idag, varit ute mycket det känns, i ansiktet som hettar just nu ganska så bra ;) Men vad gör det. Hem en svång och åt lite med S, P har varit i O-hamn hela dagen och badat han får äta något sen själv. S och jag ska ner till nabben och hälsa på A och hennes ödla Tyra. Tänkte fota lite, den är häftig ( ödlan alltså) får jag lov av A så lägger jag upp lite bilder här sen. Förhoppningsvis bjuder hon även på en kopp the och lite prat så är denna kvällen bra den med.
Fick höra lite dåliga nyheter för en stund sedan, tråkigt när det blir så. jag håller tummarna på att allt kommer lösa sig på bästa sätt. Nu ska jag bara hänga lite tvätt sedan drar vi. kramizar :)

Inga kommentarer: