13 mars 2011

Söndag

Vaknade tidigt, runt 8. Önskade dock att jag sovit längre, känner mig trött. Vägde mig och ja 200 g är bättre än inget men de två sista veckorna har det verkligen gått trögt. Måste hitta ny inspiration men vet i sjutton var :/
I går tittade vi på Melodifestivalen och ja vad säger man. Det märktes att Sveriges minderåriga röstade ;) Fast det var svårt för det var ett jämnt startfält, ingen speciellt som stack ut. Hur det går i Tyskland ja det märks, jag är personligen inget stort fan av Eric Saade men han gör säkert så gott han kan och med de ögonen så kanske han charmar mer än Sveriges flickor ;) Det bästa var att få smaska i mig rå riven äppelpaj och vaniljsås, det var underbart gott. B var här med och tittade.
Idag då ja jag har inget på schemat, har gått en sväng med dottern och det var väldigt skönt att komma ut. Vi hade planerat att gå på handboll men nu backar dottern ut och gå själv är inget skoj så jag funderar på att ringa till någon och fråga om vi ska fika :) Känner för att lämna mitt hem, det trycker sönder mig och jag blir snart tokig. Har haft lite ångest de sista veckorna och jag hoppas att det försvinner för jag gillar mitt liv just nu och vill inte ha ont i magen.....

Ha en bra söndag jag ska försöka :) Kramizar

Inga kommentarer: