24 mars 2011

Smärta, Tårar och Glädje på samma dag :D

Vaknade på bra humör idag, är ledig. Ledig för att följa med syster yster in till Kalmar och tatuera sig. Blev hämtade vid halv tio tiden och vi tog oss en sväng på modehuset och sedan lunchade vi tidigt på Ikea, sen bar det iväg mot House of Pain. Min stackars syster blev mer och mer nervös ju närmare vi kom. Killen som tatuerar heter Jens och är kanon bra, han fixade till bilden och syster yster fick säga om det var bra och det var det ju självklart. Sedan blev det nästan 5 timmars lidande för min kära syster och jag led med henne på slutet, det gjorde nog alla som befann sig i samma lokal. Men samtidigt med alla smärtor så hade vi väldigt roligt, för när den värsta nervositeten hade släppt så pratades det på friskt. Ämnena varierade från amerikanska pannkakor till könsorgan ;)Var man hade tatuerat sig på mest udda ställen, ja vi bjöd på oss själva en hel del och skrattade massor ;) Men vad gör man inte för att hålla stämningen på topp. Var en annan kille där som till slut blev indragen i vår pratstund, han slapp inte undan stackarn, ja ja vi kanske gjorde bort oss emellanåt men vad fasen gör det, man lever bara en gång och varför inte ha lite skoj ;). Jens verkar vara en rolig kille så jag tror inte han misstyckte. Men det var jobbigt att se hennes smärta, ni vet när det gör så ont så man inte kan sitta stilla och det måste man ju, blev nästan lite avskräckt (men bara nästan ;) Tror dock inte att det blir flera tatueringar för syster yster, kanske om 26 år, så länge sedan var det som hon gjorde sin första (1985) jag gjorde min 87 ( första alltså ;) Hem som en tokig och blev avsläppt i Blomstermåla och ett snabbt besök på banken som gick bra :D Hem till lilla mönsterås och ett besök på Algots resulterade i kokt korv med bröd och det behövdes för någon näring har jag inte fått i mig idag, gått så svältgränsen ;) Så nu ska jag bara slappa fram till 21.00 då blir det Criminal minds sen lär jag stupa i säng, jobbigt att stå och fota i så många timmar, blev 127 kort men jag lägger inte ut några än, syrran får göra det först eftersom det är hennes tatuering men den blev så fin :D Ni kan få lite kort på Tyra istället, en cool ödla ( Leguan) som en kompis har. Ha det så bra nu och kramizar på er alla :D





Tyras kompis kom med på ett hörn också ;)

Inga kommentarer: