10 mars 2011

Ångest.....

Sjuk ångest har jag idag, känns inget vidare. Fortfarande sjuk och känner mig värdelös för jag får inget gjort... orkar inte göra nåt. hatar den känslan och när jag känner så ja då kommer ångesten. Solen skiner ute och jag önskar att jag var på jobbet med alla goa barn och kunde vara ute, känna solen i mitt ansikte och vinden i mitt hår men nej då jag går här hemma som en osalig ande, snart har jag nött upp golvet :/ hatar hatar hatar.....
Torsdag redan alltså denna vecka har med gått med rasande fart ( känns dock inte som det) har dock hunnit med att fixa all min tvätt :) nåt positivt. Jag har lagat svens husmanskost till familjen varje dag, det har inte kommit ett endaste klagomål ( de skulle bara våga ) ovanligt. Sonen är lite bättre men har fortfarande feber.  Jag har också tittat lite på matten men hjärnan är nog kvar i Kalmar, ska titta idag igen om den har haft tid att återvända ;)

Känner för att baka, kärleksmums ;D skulle vara så gott men så dumt, inte lätt att vara duktig och räkna point när frysen är fylld med godsaker. baka får jag göra en annan dag.
Igår betalade jag resterande pengar till vår resa :D känns underbart. Kommer längre fram lägga ut vår resa så ni får se allt underbart som vi kommer att få uppleva dessa 13 dagar ( förutom sitt sår i rumpan ;) Längtar mycket men samtidigt blev jag lite ledsen för jag insåg att jag missat en sak, en viktig sak :/ Den 28 juli firar maken och jag 10 årig bröllopsdag och vi hade planerat en resa till Skottland då, ja jag blev ju så eld och lågor över Italien så jag glömde, glömde vad jag redan hade lovat. känner mig som den största idioten på vår jord. Men konstigt nog skrattade maken och sa att vi kunde fira det senare, spelade ingen roll för han visste ju att jag älskar honom ändå :) glad blev jag över dessa ord, och ja vi kommer fira det ordentligt fast längre fram :) Så nu tittar jag på en resa till men denna gång bär det av mot Grekland el Gran Canaria i Oktober troligen,( nej jag badar inte i pengar utan får allt slita ihop dem med att arbeta och leva på luft) Men än så länge tittar jag bara för det är då inte billigt....


Ha nu en bra dag och ta vara på solen, den syns ibland ;) kramizar

Inga kommentarer: